3 januari 2010

Julen


Tänk om man skulle ta och dela med sig av lite jul & nyårsbilder innan de är midsommar. :)
Just nu sitter jag på färjan på väg på jobb, fick skjuts med den bästaste. Och mat av Pappa och Viveka, så nu är jag mätt och belåten och funderar hur jag ska lyckas hålla mig vaken i natt. :) Men de ordnar sig säkert på ett eller annat sätt... Kaffe, kaffe och kaffe!

Jaha Julen då.. Började med uppesittar kväll hos pappa med skink smörgås och BingoLotto, familjemys!

Ett mindre vackert gäng... hehe!

Juafton firades som vanligt i Kalmarnäs med tradionell Julgröt och sedan Kalle Anka och julbord. Och sen Julklappsutdelning och kvällen avslutades som vanligt med lite nattmat. Allt enligt tradion och en superlyckad dag.

Lillebror & Jag.. fan vad jag är gammal!!
Lite snälla har vi nog allt varit.. :)

Tårtan som avnjöts efter julgröten! :)

Julbordet..
Cliff var också julfin..

Juldagen blev de än en gång julbord och spelade sedan spel, framåt småtimmarna ramlade K in hemma hos mig, så en superlyckad juldag också, som slutade med att vi hamnade ute på Kökar hos mamma, även denna kväll avslutades med lite spel, glad att vi for ut... och va härligt de är när man gör saker tillsammans, är ju inte direkt bortskämd med de så blir glad för allt sånt!Tack igen K! :)

0 kommentarer: