2 januari 2010

Ligger i sängen just hemkommen från en middag med halva släkten på 16 personer. :) Mycket god mat och mycket bra planering då de var knytkalas, alltså slapp stackars farmor laga all mat! Nu blir de sängläget så länge jag bara orkar imorgon och lite till, imorgon blir de att fara ut till kökar för några nätters vak..
Och en bättre början på nya året skulle jag inte kunna ens drömma om, hotellfrukost på morgonen och sen mys med den bästaste på kvällen. Mådde väl inte som en prinsessa igår, nog är de fan att jag alltid ska bli så bakis! Lustig känsla att va bakis och lycklig! Men från och med nu ska jag lära mig supa med måtta om jag nu måste förtära alkoholhaltiga drycker överhuvudtaget! :)

Och förresten, GRATTIS till förlovningen Janni & Jonas!

1 kommentarer:

Janni sa...

Tack så mycket=)